lunes, 14 de marzo de 2011

NOTA DEL AUTOR



Quan em vaig decidir a escriure este llibre, em vaig fixar tres objectius. El primer d’ells era parlar de Sueca utilitzant un llenguatge senzill amb algunes pinzellades d’humor. El segon, tractar que el lector suecà, coneixedor del poble, s’identificara fàcilment amb el que estic contant en estos versos. I per últim, pensant en la gent que visita la nostra ciutat, oferir-li una visió una mica diferent dels aspectes més significatius o representatius del poble.

Espere haver-ho aconseguit.

És evident que no es tracta d’un treball en profunditat sinó més bé d’un resum recitat d’aquells temes que, baix el meu punt de vista, formen part de la identitat de la capital de la Ribera Baixa.

A més, voldria aclarir que algunes paraules que trobaran al llarg de l’obra, a pesar de no ser correctes en valencià, he decidit posar-les perquè encara formen part del lèxic quotidià de molta gent del carrer.

No hay comentarios: